PASPIRTUKAI Yra 63 prekės(-ių).

Subkategorijos

  • Elektriniai paspirtukai
    Elektriniai paspirtukai, kartais dar vadinami motoroleriais, bet iš tiesų yra tik motorolerių atmaina ir nėra skirti dalyvauti eisme. Elektrinis paspirtukas skirtas važiuoti daugiausia privačiose valdose, uždarose aikštelėse, todėl jų panaudojimo sfera siauresnė negu motorolerio, mopedo ar motociklo. Yra daug elektrinių paspirtukų rūšių. Jie gali būti ir dviračiai, ir triračiai, su sėdyne, ar be jos, ratai gali būti pripučiami ir ne arba tik vienas jų - pripučiamas. Elektrinis paspirtukas (ang. electric scooter) gali judėti iškart iš vietos arba tam, kad užvestų variklis - reikia atsispirti, t. y. variklis užsiveda pasiekus tam tikrą greitį, tokiu būdu pratęsiamas variklio tarnavimo laikas.
    Ilgiems atstumams įveikti rekomenduojama rinktis elektrinį paspirtuką su sėdyne, ant kurios patogu sėdėti (prieš sėdynę yra laisva vieta kojoms pasidėti).
    Nors vairuotojas nėra apsaugotas nuo priešinio vėjo ar purvo purslų skydu, kuris eitų nuo vairo žemyn ir atgal, bet šiuolaikiniai elektriniai paspirtukai gali išvystyti itin didelį greitį - net iki 25 km/h.
    Ant variklio ir kitų elektrinių paspirtuko dalių yra gaubtai, dar kitaip vadinami apsaugomis, kurios saugo pagrindines paspirtuko dalis nuo išorės pažeidimų, vandens ir purvo. Nors gamintojai nerekomenduoja važiuoti šiais paspirtukais per lietų, žolę ar žvyrą, bet pravažumas gruntiniais keliais yra geresnis tų elektrinių paspirtukų, kurių padangos yra pripučiamos.
    Paprastai elektriniai paspirtukai turi Reset mygtuką, kuris saugo juos nuo variklio perkaitimo ir prireikus jį atjungia. Todėl, jei jau atsitiko taip, kad elektrinis paspirtukas staiga sustojo ir nevažiuoja, rekomenduojama šiek tiek palaukus - paspausti Reset mygtuką ir bandyti užsivesti.
    Elektrinis paspirtukas yra patikimas, jį paprasta vairuoti ir patogu eksploatuoti.
    Tiek amerikiečių Razor, tiek britų (anglų) Zinc elektriniai paspirtukai yra kokybiški, galingi, greiti ir geresni jų kiti parametrai palyginus su kitų gamintojų elektriniais paspirtukais. Itin visų mėgstamas ir populiarus Razor 360 triratis paspirtukas, kuris yra ne tik galingas, bet ir labai manevringas, patrauklaus dizaino, pasižymi labai geromis eksploatacinėmis savybėmis.
    Elektriniai paspirtukai, įgavus šiek tiek patirties ir vairavimo įgūdžių, puikiai tiks keliaujant didesniems atstumams įveikti arba pasižvalgyti po miestą.
  • Triukiniai paspirtukai
    Triukiniai paspirtukai labai dažnai vadinami tiesiog paauglių ar jaunimo paspirtukais, nes jie skirti, nes jie skirti įvairiems triukams atlikti (čiuožti laiptų turėklais, važiuoti rampomis ir pan.). Šių paspirtukų konstrukcija yra tvirta, tiksli ir patvari, paprastai jie turi vieną ar du pegus, mažai sveria (pagaminti iš itin kietų lydinių), o ratukai būna maži, pagaminti iš PU, vairas apsisuka 360º kampu.
  • Dideliais ratais...
    Paspirtuku su dideliais ratais gali važiuoti bet kokio amžiaus žmogus (ypač tinka paaugliams ir suaugusiesiems). Važiavimas paspirtuku ugdo ištvermę, jėgą, vikrumą, drąsą, išradingumą, atpalaiduoja bei gerina nuotaiką. Paspirtukas pastarosiomis dienomis tapo itin populiarus. Vieniems jis - transporto priemonė, kitiems - puikus poilsis, dar kitiems - sveikatos palaikymo ir stiprinimo priemonė.
    Kiekvienais metais pagaminama vis daugiau įvairios konstrukcijos, modelių ir paskirties paspirtukų (su dideliais, vidutiniais ir mažais ratais, kelioninių, turistinių, sportinių, triukinių, vaikams ir kt.). Šiuo metu itin populiarūs Urban, D-Max ir Hudora gamintojų paspirtukai. Yra daugybė šių paspirtukų konstrukcijos atmainų: paspirtukai skiriasi rėmo matmenimis ir forma, ratų matmenimis (diametrais) ir padangų storiu, vairo, rankenų forma, stabdžių tipu; vieni turi dėklus gertuvėms, rankinius stabdžius, kojeles juos pastatyti, kiti neturi. Pagrindiniai konstrukcijos elementai daromi iš pakankamai tvirto plieno, aliuminio ir jų lydinių. Kad paspirtuko masė būtų mažesnė, jo rėmas, priekinė šakė ir vairas daromi iš vamzdžio.
    Su paspirtuku dideliais ratais galima važiuoti bet kokiu keliu ir takeliu, žole ir smėliu, mišku ir lauku. Jis yra tvirtas, turi didelę stiprumo atsargą, todėl gali išlaikyti nemažą svorį (iki 100 kg ar net iki 150 kg). Plačios padangos, du amortizatoriai, aukštas vairas, paprasta eksploatacija - tai tik keli šių paspirtukų privalumai.
  • Paspirtukai vaikams
    Vaikų paspirtukai būna keturių, trijų ir dviejų ratų, taip pat kombinuotieji, kurie auga kartu su vaiku (transformuojami iš keturių ar trijų ratų į dviratį ir atvirkščiai). Keturračiai ir triračiai paspirtukai yra itin stabilūs, todėl puikiai tinka pradedant mokytis važiuoti. Ratai paprastai gamina iš poliuretano (PU), kaučiuko ar tvirtos plastmasės.
  • Paspirtukų dalys
    Prie kitų paspirtukų galima priskirti balansinius, su vadinamais sparnais paspirtukus, kurie įgauna pagreitį į šonus judinant klubus. Tai puikus pasirinkimas norintiems sveikiau ir gražiau atrodyti, jais paprasta važiuoti asfaltuotais keliais ir takeliais. Šie paspirtukai labai paplitę paauglių tarpe, nes jais ypač įdomu važiuoti.
    Balansinių paspirtukų ratai paprastai būna maži ir iš poliuretano (PU), o pati konstrukcija sudėtingesnė nei paprastų paspirtukų - dažniausiai jie turi rankinį stabdį.
    Labai paplitę patogūs sudedamieji (sulankstomi) paspirtukai, kurie turi sudedamąjį rėmą bei pagrindą iš dviejų šarnyru sujungtų dalių. Tokius paspirtukus galima greitai sudėti (sulenkti per šarnyrą) ir ištiesti. Sudedamieji paspirtukai užima nedaug vietos, juos patogu vežiotis (transportuoti) ir laikyti (saugoti).
    Visus paspirtukus reikia prižiūrėti ir reguliuoti, kad jie ilgiau tarnautų.
puslapyje
Rodoma 1 - 12 iš 63 dalykų
Rodoma 1 - 12 iš 63 dalykų